Hoe werkt AutoCollect?

auto-collect-overview-zzpmappen-Daan

Het Autocollect abonnement
  • Een AC abonnement kan slechts worden afgenomen in combinatie met een betaald abonnement op een Administratie module.
  • Van een gekoppelde leverancier zal de AutoCollect functie alle facturen vervolgens ophalen.
    • Met andere woorden: u kunt niet aangeven dat de ene factuur wèl opgehaald moet worden en een ander (type) niet.
  • De dienst wordt per opgehaalde factuur in rekening gebracht.
    • Met andere woorden: van de ene gekoppelde leverancier wordt misschien minder dan 1 factuur per maand opgehaald (leveranciers die per kwartaal of zelfs per jaar in rekening brengen), voor een ander een paar keer per week (neem Sligro), en weer een ander afhankelijk van hoeveel u afneemt (Bol.com).
  • In een AutoCollect abonnement is een maximaal aantal facturen per maand opgenomen.
    • Wanneer u boven dit maximale aantal komt, zult u moeten upgraden naar een hoger abonnement, òf de extra facturen per stuk betalen. De prijs per stuk van een extra AutoCollect factuur is € 0,75.
      • Bij het bereiken van het maximale aantal AutoCollect facturen ontvangt u van ons een notificatie per email.
      • En u ontvangt 2 dagen vóór uw nieuwe abonnementsperiode een herinnering, of u uw abonnement wilt upgraden of de extra facturen per stuk wil betalen.
      • NOTA BENE: op de abonnementsfactuur voor de volgende periode worden de extra AutoCollect facturen van de afgelopen maand opgenomen.
      • Maand is hier: per kalendermaand en niet per abonnementsperiode
Upgraden van een AC-abonnement
  • De abonnementen AC FREE, AC ECONOMY en AC BUSINESS kunnen op ieder moment worden ge-upgrade.
  • De upgrade geldt voor de gehele abonnementsperiode waarin de upgrade plaatsvindt.
Downgraden van een AC-abonnement
  • De Abonnementen AC Premium, AC Business, em AC Economy kunnen gedowngrade worden. De downgrade is geldig per de eerstvolgende abonnementsperiode.
Facturering van het AC-abonnement
  • Facturering van het AC abonnement vindt plaats voorafgaand aan de abonnementsperiode, op dezelfde factuur als waar de Administratie module gefactureerd wordt.
  • Facturering van een upgrade: per aparte factuur voor de gehele abonnementsperiode waarin de upgrade wordt afgenomen.
  • Het is mogelijk een koppeling met een leverancier ongedaan te maken Bel hiervoor de Helpdesk!
  • Het is niet mogelijk facturen die afkomstig zijn van gekoppelde leveranciers, te weigeren
Overzicht

Op de Abonnementen pagina in uw administratie kunt u op ieder moment uw actuele verbruik van AutoCollect zien.

Starten met AutoCollect: de startgids
  • In de Startgids wordt u bij de hand genomen bij de de stappen om leveranciers te koppelen. U vindt de Startgids hier.
  • Bekijk hier het filmpje over AutoCollect