Up- en downgraden

iphone_03

Limiet bereikt?

Wanneer u tijdens het werken in Reeleezee een limiet bereikt die bij uw abonnementsvorm hoort, dan krijgt u daar een melding over. U kunt vervolgens twee dingen doen:

  1. U kunt uw abonnement upgraden door direct op de “Upgrade”-link in de melding te klikken, of door op een later moment “Upgrade” in de de oranje map “Instellingen” te kiezen.
  2. U besluit nog niet te upgraden, wat betekent dat u de betreffende boeking niet kan uitvoeren. De transactie (een bankregel, binnengekomen scan of aangemaakte factuur) blijft ongeboekt in uw administratie staan. Als u op een later moment besluit uw abonnement te upgraden, kunt u deze transacties alsnog boeken als ze wel binnen de limiet passen van het nieuwe abonnement.

Kortom: u beslist zelf of en wanneer u uw abonnement opwaardeert.

updownvidimg

Upgraden en downgraden

Als u upgrade of downgrade, maakt u dan een nieuw abonnement aan? Wat gebeurt er met mijn gegevens?
Voor uw administratie zelf maakt het geen verschil of u up- of downgrade: alle vastgelegde gegevens blijven altijd beschikbaar, er worden nooit gegevens verwijderd. De continuïteit van uw boekhouding is dus gewaarborgd.

Op welk moment gaat een upgrade of downgrade in?
Als u uw abonnement upgrade gaat deze wijziging per direct in. De hogere limieten gelden met terugwerkende kracht. Dit is handig omdat er uit voorgaande maanden nog transacties ongeboekt in uw administratie kunnen staan, transacties die u met uw toen geldende abonnement niet kon boeken. Door de upgrade is de limiet ook voor die achterliggende maanden hoger en kunt u deze transacties alsnog boeken.

U krijgt een factuur voor de extra abonnementskosten voor de lopende periode (is doorgaans lopende maand maar kan ook lopende kwartaal of jaar zijn).

Als u uw abonnement downgrade gaat deze wijziging in bij aanvang van de eerstvolgende abonnementsperiode. Dit is het moment waarop de lagere limieten van kracht worden en waarop het lagere abonnementstarief van toepassing is. Net als bij het upgraden gelden ook bij downgraden de nieuwe limieten met terugwerkende kracht. De nieuwe limieten zijn dus ook op eerdere maanden van toepassing. Als u 'bij' bent met boeken, maakt dat niet uit. Als u nog een inkoopfactuur wilt boeken van drie maanden geleden maar uw nieuwe limiet is daartoe niet toereikend, dan kunt u die inkoopfactuur niet boeken.

Alle combinaties mogelijk

Alle combinaties van abonnementen en abonnementsvormen mogelijk U kunt Reeleezee modules en abonnementsvormen vrij combineren. Zo kunt u bijvoorbeeld een betaald abonnement voor Administratie combineren met Free abonnementen voor Factuur en Uren. Aanpassingen van uw abonnementsvorm kunt u per module uitvoeren.

Voor alle Reeleezee producten geldt:

  1. U zit nergens aan vast; u kunt iedere maand uw abonnementsvorm wijzigen, ook naar het gratis abonnement. - U betaalt een bedrag per maand en géén eenmalige investering in software.
  2. U werkt altijd vanzelf met de nieuwste versie, updates zijn bij de maandprijs inbegrepen. Ook de Helpdesk (die op weekdagen van 9.00 tot 21.00 bereikbaar is) is bij de prijs inbegrepen. - Geen kleine lettertjes: Reeleezee heeft duidelijke en eerlijke leveringsvoorwaarden.
  3. Uw administratie wordt bewaard, ook wanneer u terugstapt naar de gratis versie. U kunt dit abonnement ook na jaren gewoon weer opwaarderen tot een versie met meer boekingen, mocht dit nodig zijn.