Helpdesk

Hebt u specifieke vragen of problemen? Neem dan contact op met onze Helpdesk. Onze ervaren medewerkers zijn u graag van dienst.Wilt u liever zelf ontdekken hoe Reeleezee werkt, kijk dan eens op onze pagina “Online hulp

  • Onze helpdesk is elke werkdag bereikbaar van 9:00 tot 21:00 uur.
  • Telefoonnummer: 0346-258088
  • E-mail Helpdesk: helpdesk@reeleezee.nl

Zelf ontdekken hoe Reeleezee werkt?

Met onze verzameling video’s en startgidsen bent u binnen de kortste keren op weg met uw administratie.

Video: eerste keer inloggen

Deze instructievideo laat zien welke stappen u doorloopt als u de eerste keer inlogt.

Video: taalinstellingen

In deze instructievideo laten we zien welke taalinstellingen in Reeleezee kunnen worden gedaan.

Video: werken met meerdere vensters

In deze video wordt gekeken naar de interface van Reeleezee en het werken met meerdere vensters naast elkaar.

Startgids: instellen van de Reeleezee Administratie

Hierin wordt u stap voor stap door de wizard “Eerste keer inloggen” geloodst.

bekijk alle video’s en startgidsen

Veelgestelde vragen

Kan ik mijn abonnement weer reactiveren?
Indien uw betaalde abonnement minder dan 6 maanden geleden is beëindigd, kunt u dit abonnement weer reactiveren. U bent dan wel het volledige abonnementstarief vanaf de datum opzegging verschuldigd. Voor het reactiveren van uw abonnement kunt u een email sturen naar abonnementen@reeleezee.nl
Kan ik de diverse abonnementsvormen combineren?
Ja. u kunt op basis van uw behoefte een keuze maken voor het best passende product.
Kan ik korting krijgen als ik meerdere abonnementen afneem?
Als je 2 of meer abonnementen van Administratie Economy, Business of Premium voert in Reeleezee en deze worden op 1 factuur gefactureerd krijg je 25% korting op het hele factuurbedrag. Lees meer over de kortingsregeling

bekijk alle veelgestelde vragen