Alles over het instellen van de App

De iconen-balk aanpassen

Onderaan het scherm zie je 5 iconen, voor ‘Welkom’, ‘Mijn uren’, ‘Inkomsten’, ‘Uitgaven’, en ‘Profiel’. Je ‘Bankzaken’ en ‘Relaties’ staan bij ‘Profiel’. Deze volgorde kun je zelf aanpassen. Klik op het rechter icoon (3 puntjes). In ‘Profiel’ kun je nu kiezen voor ‘Menu aanpassen’. De items kun je hier in een andere volgorde slepen.

Wachtwoord vergeten

Ga naar het inlogscherm

Tik op de link Wachtwoord vergeten

Hier wordt de webapplicatie van Reeleezee geopend. Geef daar je gebruikersnaam en je e-mailadres op.  Je ontvangt een e-mail met daarin een linkje om je wachtwoord opnieuw in te stellen.  

Na het instellen van een nieuw wachtwoord open je de App en log in met je nieuwe wachtwoord. 

Kom je er niet uit?  Neem dan contact op met onze supportafdeling.  

Hoe zet ik de inlogcode/vingerafdrukscanner aan of uit?

Klik op het  icoon met de drie streepjes links boven aan.

Klik op ‘Beveiligingsinstellingen’. Wijzig je code, of schakel de code of vingerafdrukscanner aan/uit.

Het is niet verplicht om een inlogcode of vingerafdrukscanner te gebruiken, maar daarmee beveilig je de gegevens in de App wel beter 

Waar kan ik mijn bedrijfsgegevens instellen of wijzigen?

Klik op het icoon met de drie streepjes icoon links boven aan.

Tik op je Bedrijfsgegevens.

Tik onderaan op Bewerken vul hier je gegevens aan of verander ze > klik op Opslaan.

Waar kan ik de App downloaden?

De App kun je downloaden in de AppStore (iOS) of Google Play (Android).

Omdat de App een aanvulling is op een Reeleezee abonnement, heb je een gebruikersnaam en wachtwoord nodig. Dit zijn dezelfde gegevens die je gebruikt om op een pc of Mac te loggen in de webapplicatie van Reeleezee. Je kunt de App ook op een tablet gebruiken. De App is wel gemaakt voor gebruik op een smart Phone in portretmodus (het scherm draait dus niet mee als je jouw telefoon draait). Je kunt de App gebruiken op een tablet maar ook daar geldt: in portretmodus!