Wat is het verschil tussen het archiveren en het definitief verwijderen van mijn abonnement?

Je kunt jouw abonnement opzeggen door het te archiveren (de Archive-module te activeren) of door het definitief op te zeggen. Beide opties zijn definitieve opzeggingen: als je hiervoor kiest, kun je jouw abonnement nooit meer activeren. Het is dus ook niet terug te draaien. 

Beide zijn vormen van definitief opzeggen. Als je jouw abonnement archiveert (Archive-module, zeg je jouw abonnement op maar kun je nog inloggen. Wij bewaren jouw gegevens dan voor je en zorgen dat je er toegang tot blijft hebben. Je kunt alleen niks meer doen in het abonnement. Deze modus kun je activeren voor 2,95 euro per maand. 

Als je jouw abonnement definitief opzegt en verwijdert, dan kies je ervoor om al jouw gegevens binnen 30 dagen van onze servers te laten verwijderen. Je vrijwaart Reeleezee dan van jouw bewaarplicht. Je moet dan zelf alle relevante informatie downloaden voor jouw bewaarplicht vanuit Reeleezee, zoals auditfiles en jouw verkoop- en inkoopfacturen.  

Je kunt jouw abonnement archiveren en definitief verwijderen door in te loggen in de Web Applicatie en dan via

Instellingen > Abonnementsgegevens > Mijn abonnement > Wijzig abonnement.

Hier kies je voor de gele knop aan de rechterkant en doorloopt het menu.