Klik op de map Relaties > Medewerkers.  

Voeg een medewerker toe door op het +-icoon te klikken rechtsboven aan je scherm.  

Begin met het invoeren van de naam van de medewerker. Zodra je op Opslaan hebt geklikt, komen de overige tabbladen beschikbaar. Een daarvan is het tabblad Toegang. Hier maak je een gebruikersnaam en een wachtwoord aan voor de medewerker, waarna je weer op Opslaan drukt. 

Als je de medewerker wil toevoegen om bijvoorbeeld activiteiten of salaris aan de medewerker toe te kennen ben je nu klaar. Als de medewerker zelf aan de slag moet kunnen in het programma, geef je de medewerker ook toegang. Je doet dit bij het tabblad Toegang. Bedenk een unieke gebruikersnaam en een wachtwoord. We raden aan om een vinkje te zetten bij Verplicht wachtwoord wijzigen. De medewerker moet dan zelf een nieuw wachtwoord kiezen als hij of zij voor het eerst inlogt. Je kunt de toegang nog veiliger maken met Two Factor Authenticatie (2FA). https://www.reeleezee.nl/kennisbank/kb/two-factor-authenticatie-2fa/ 

Op het tabblad Toegang stel je ook de rol van de medewerker in. Hiermee bepaal je wat de medewerker precies kan doen in het programma. Er is een aantal rollen voor gedefinieerd die je eventueel verder kunt aanpassen bij het tabblad Rechten.  

Wil je jouw accountant toegang geven tot je administratie? Zie dan ook deze handleiding: https://www.reeleezee.nl/kennisbank/kb/samenwerken-met-de-accountant/ Samenwerken met de accountant.