Scan2Reeleezee App

Maak een foto van je bonnetjes en inkoopfacturen en upload ze direct naar je administratie.

De app zet de foto om in een pdf’je en verstuurt deze naar de Reeleezee Inbox. Daar staan de gescande bonnen en inkoopfacturen klaar om door jou of je adviseur verwerkt te worden – wie dat doet, hangt af van je abonnement. Onze herkenningssoftware vult al zoveel mogelijk informatie voor je in. Gebruik je Slim Boekhouden +? Dan kan Reeleezee de bonnen ook nog eens automatisch voor je inboeken!

De Scan2Reeleezee App is beschikbaar voor alle Reeleezee klanten. Je gebruikt de app onbeperkt zonder extra kosten op je abonnement.

Wat kun je met de app?

Ter plekke bonnetjes en inkoopfacturen fotograferen om ze als boekingsvoorstel in je administratie klaar te zetten.
Scan & Herken

Zo gebruikt Willem de Scan2Reeleezee App voor Unscared Crossfit.

  • Snel en eenvoudig je bonnen en inkoopfacturen scannen.
  • Ondersteunt automatisch inboeken
    (beschikbaar in Slim Boekhouden+).
  • Werkt ook offline.
  • Stuurt je een herinnering als er ‘nog te verzenden’ bonnen en inkoopfacturen in de app staan.
  • Verstuurt je bestanden via een veilige verbinding.
  • Beschikbaar voor al je medewerkers.
  • Makkelijk switchen tussen meerdere administraties
    (vanaf december 2019).

Scan2Reeleezee App in combinatie met je abonnementen:

De Scan2Reeleezee App is in combinatie met alle abonnementen te gebruiken: van Onderweg tot Slim Boekhouden+.

  • Bij Onderweg en Onderweg+ upload je de foto direct naar de Inbox van je financieel adviseur, die de verwerking voor z’n rekening neemt.

 

  • Bij Slim Boekhouden en Slim Boekhouden+ bepaal je zelf wie de verwerking doet; je adviseur kan, waar nodig, controleren.

 

  • Bij Slim Boekhouden+ is het ook mogelijk om het hele proces automatisch te laten verlopen.

Samenwerking met je adviseur.

Als je financieel adviseur jouw administratie beheert en boekingen doet dan is de Scan2Reeleezee app ook geschikt. Je kunt zelf je bonnen en inkoopfacturen scannen en naar je Reeleezee Inbox verzenden zodat je adviseur deze kan verwerken.

Verschil met nieuwe Reeleezee app.

Naast de Scan2Reeleezee app bestaat er sinds september 2019 ook de nieuwe Reeleezee app. Beide apps blijven beschikbaar.

Wat is het verschil?
De Reeleezee app bevat een rijke set van wezenlijke functionaliteiten voor ondernemers en maakt het mogelijk te factureren, uitgaven en bonnetjes te registreren, te scannen en automatisch te verwerken in je boekhouding.

De Scan2Reeleezee app is puur om bonnetjes en facturen te scannen en een boekingsvoorstel klaar te zetten in je administratie.

Hoe activeer je de app?

De app kun je downloaden in de AppStore (iOS) of Google Play (Android). Omdat de app een aanvulling is op een Reeleezee abonnement, heb je een gebruikersnaam en wachtwoord nodig. Dit zijn dezelfde gegevens die je gebruikt om op een pc of Mac in te loggen in de webversie van Reeleezee.

In dit artikel op onze kennisbank leggen we uit hoe je de app koppelt aan je Reeleezee Inbox.

download-ios
download-android
scan2rlz-app-activeren

Uitbreidingen in de app.

We werken continue aan uitbreidingen en verbeteringen van onze producten. Dat geldt ook voor de Scan2Reeleezee app.

In het vierde kwartaal van 2019 komen er meerdere functies beschikbaar in de app, zoals:

  • – Makkelijk switchen tussen verschillende administraties.
  • – Actueel statusoverzicht van de scans (verwerkt, niet verzonden, verzonden etc.).

Team Start

Helpt ondernemers verder.

Wil je meer weten over de mogelijkheden van de Scan2Reeleezee app? Neem dan gewoon even contact met ons op. Wij staan voor je klaar en beantwoorden je vragen graag.

Met of zonder samenwerking met je boekhouder of accountant

Eenvoudig overstappen.

Maak je al gebruik van een ander boekhoudprogramma en wil je overstappen? Dat kan eenvoudig, snel en zonder extra kosten. Je betaalt pas als je oude contract is afgelopen.

Onze specialisten helpen je graag verder.

Overstapservice

Daarom kies je voor Reeleezee.

  • Bespaar tijd en geld.
  • Houd altijd het (financiële) overzicht.
  • Makkelijker, (bijna) alles automatisch.
  • Maak minder snel fouten dan in Excel.
  • Doe het (grotendeels) zelf.
  • Op kantoor, thuis of onderweg.

Kunnen we je verder helpen?

Spreek je liever een expert?