2 oktober 2019

Reeleezee vernieuwt: nieuwe app en meer eenvoud in abonnementen


Reeleezee introduceert per 1 oktober de nieuwe Reeleezee App. Met deze nieuwe mobiele app kunnen alle gebruikers van Reeleezee snel en makkelijk zaken regelen die ze zelf moeten doen – overal en wanneer zij maar willen. De app geeft ze die vrijheid. Direct actie en inzicht.

Met de Reeleezee App kun je factureren, uitgaven registreren en bonnetjes scannen, je bankrekening checken en relatiegegevens van klanten en leveranciers vastleggen. Je hebt bovendien altijd inzicht in je inkomsten en uitgaven, openstaande taken en de btw.

Ondertussen is je gehele boekhouding up-to-date. Wat je in de app doet wordt direct verwerkt in je boekhouding en andersom. Of je de boekhouding nu zelf doet of laat doen door je accountant of boekhouder. Flexibel dus, op de manier die bij de ondernemer past.  “Je kunt stellen dat Reeleezee, uitvinder van online boekhouden sinds 2002, zichzelf opnieuw heeft uitgevonden”, zegt Ties Arts, algemeen directeur van Reeleezee.

Reeleezee is in de kern innovatief en servicegericht, zet eenvoud voor de gebruiker centraal en is altijd up-to-date, en dus veilig en betrouwbaar. De vereenvoudiging van het abonnementenmodel voor ondernemers is een logisch vervolg hierop. De nieuwe vier abonnementsvormen, van Onderweg(+) tot Slim Boekhouden(+), passen bij de behoefte van ondernemers aan een totaaloplossing. Bestaande klanten worden vanaf nu gefaseerd ondergebracht in het nieuwe model. Voor hen komt de nieuwe app ook per direct beschikbaar.

Supporter van ondernemers is het credo van Reeleezee.
Reeleezee biedt een totaaloplossing voor online boekhouden voor ondernemers (ZZP en MKB). Van offerte, btw-aangifte doen tot de balans en winst- en verliesrekening.

De ondernemer bepaalt zelf hoe hij de totaaloplossing invult: geheel zelfstandig of samen met zijn accountant of boekhouder. Met Reeleezee verloopt zoveel mogelijk werk automatisch: robotic accounting. Voor accountants is dit ook goed nieuws: zij kunnen met Reeleezee hun klanten beter bedienen.

“Tijd besparen om ondernemers meer tijd te geven voor ondernemen of om als accountant meer advies te geven, dat is de continue meetlat van ons succes”, aldus Arts

Meer info over de app  en de vier abonnementsvormen

Noot voor de redactie, niet ter publicatie: Voor vragen over de Reeleezee App, de nieuwe abonnementsvormen van Reeleezee of interviewaanvragen kunt u bellen of mailen met Ties Arts  (06-31671447; tiesarts@reeleezee.nl) of Ireen de Jonge (Product Manager 06-26964067; ireendejonge@reeleezee.nl)