Hulp bij overstappen naar Reeleezee Mobile

Reeleezee Mobile Accounting: de 3e generatie Reeleezee

Als u al wat langer klant bent bij Reeleezee, dan is de kans aanwezig dat u nog werkt met Reeleezee Next Generation. In een heel klein geval maakt u zelfs nog gebruik van onze eerste versie: Reeleezee Classic. Het afgelopen jaar hebben wij extra hard gewerkt aan de 3e generatie van onze software genaamd Reeleezee Mobile. Met deze nieuwe versie hebben wij een aantal belangrijke bezwaren van onze vorige versies weggenomen:

Reeleezee Mobile werkt zonder plugins (Silverlight)
Reeleezee Mobile werkt op alle browsers
Reeleezee Mobile werkt op zowel Windows en Mac
Reeleezee Mobile werkt op alle devices (incl. tablet en mobiele telefoon)

Een van onze doelstellingen bij de introductie van Reeleezee Mobile was ook om de gebruikservaring van onze voorgaande versies te overtreffen. Dit heeft ertoe geleid dat Reeleezee Mobile een nieuw uiterlijk heeft gekregen en dat veel functies en schermen opnieuw zijn ontworpen.

Overstappen van Reeleezee NG (en Classic) naar Reeleezee Mobile

Zoals gezegd, biedt het gebruik van Reeleezee Mobile een groot aantal voordelen ten opzichte van onze oudere versies. Overstappen van een vertrouwde omgeving naar een nieuwe is echter niet altijd eenvoudig. Het vergt uiteraard gewenning en niet alle (nieuwe) functies zijn gelijk duidelijk en misschien waren de eerste ervaringen met Reeleezee Mobile niet direct positief. We hebben er bij de ontwikkeling van Reeleezee Mobile voor gekozen om, zoals dat met de meeste moderne apps het geval is, steeds updates door te voeren met nieuwe functionaliteiten en verbeteringen. Dat heeft met name in het begin ertoe geleid dat niet alle functies vanuit NG direct beschikbaar waren in Mobile.

Inmiddels zijn we, op een aantal specifieke functies na, de NG versie voorbijgestreefd en beidt Reeleezee Mobile perspectief voor de toekomst. Ook als u gebruik maakt van de functies die in ontwikkeling zijn, is het waardevol om de overstap alvast te overwegen. Om u te helpen efficiënt over te stappen en te profiteren van de voordelen van Reeleezee Mobile bieden wij hulp!


Hulp bij overstappen naar Reeleezee Mobile

Reeleezee Mobile bevat grotendeels dezelfde functionaliteiten als Reeleezee NG. Sommige functies werken iets anders dan u gewend bent en sommige schermen zien er anders uit. Daarnaast zijn in Reeleezee Mobile nieuwe functies toegevoegd die niet in NG beschikbaar zijn zoals een nieuwe factuur lay-out editor, nieuwe contactpersoon aanmaken op verkoopfactuur, boekingen verdelen over meerdere periodes etc.

Om u te helpen inzicht te krijgen in de belangrijkste verschillen tussen beide versies kunt u gebruik maken van een tweetal gratis sessies:

Webinars

De komende periode organiseren wij bijna dagelijks webinars. Deze zijn compact en kort van tijdsduur. Wij zullen in deze webinars ingaan op de belangrijkste verschillen tussen NG en Mobile en wij bieden u inzicht in de nieuwe functies. In het webinar is ruimte om uw vragen via de chatfunctie te stellen aan de presentator.

Meer informatie en inschrijven
Live updatesessies op verschillende locaties

In november en december komen wij naar u toe. Op maar liefst 7 locaties door heel Nederland bieden wij de mogelijkheid om een update sessie live bij te wonen en uw vragen direct te stellen aan onze aanwezige collega’s. Op elke locatie zijn er twee sessies van maximaal anderhalf uur per dag. Wij zijn met meerdere mensen aanwezig zodat er altijd voldoende gelegenheid is om op uw vragen in te gaan. Vul a.u.b het inschrijfformulier aan de rechterkant in als u graag bij een live update sessie aanwezig wilt zijn!

Inschrijfformulier Live update sessies

Overstapservice voor onze Accountantspartners

Ook onze partners bieden wij graag hulp bij het overstappen van NG naar Mobile. Op de dagen dat wij op locatie zijn, organiseren wij een speciale update sessie voor onze partners en hun medewerkers. Tijdens deze sessie besteden wij ook aandacht aan de specifieke functies in de accountantsversie van Reeleezee Mobile. Deze sessies duren ongeveer twee uur en zijn gratis toegankelijk.

Inschrijven

Webinar of update sessie gevolgd en behoefte aan meer support?

Het is goed mogelijk dat u een webinar- of Update Sessie heeft gevolgd en daarnaast behoefte heeft aan individuele support. Wij hebben daarvoor een aparte service desk ingericht. Deze wordt ingevuld door Henk Cappon en Nathalie van Lienen. U kunt contact met hen opnemen en een afspraak maken. De support wordt kosteloos verleend.

Telefonisch zijn zij te bereiken op tel.nr: 0346 - 258 086

henkcappon@reeleezee.nl
nathalievanlienen@reeleezee.nl