Helpdesk

Hebt u specifieke vragen of problemen? Neem dan contact op met onze Helpdesk. Onze ervaren medewerkers zijn u graag van dienst.Wilt u liever zelf ontdekken hoe Reeleezee werkt, kijk dan eens op onze pagina “Online hulp

  • Onze helpdesk is elke werkdag bereikbaar van 9:00 tot 21:00 uur.
  • Telefoonnummer: 0346-258088
  • E-mail Helpdesk: helpdesk@reeleezee.nl

Zelf ontdekken hoe Reeleezee werkt?

Met onze verzameling video’s en startgidsen bent u binnen de kortste keren op weg met uw administratie.

Video: eerste keer inloggen

Deze instructievideo laat zien welke stappen u doorloopt als u de eerste keer inlogt.

Video: taalinstellingen

In deze instructievideo laten we zien welke taalinstellingen in Reeleezee kunnen worden gedaan.

Video: werken met meerdere vensters

In deze video wordt gekeken naar de interface van Reeleezee en het werken met meerdere vensters naast elkaar.

Startgids: instellen van de Reeleezee Administratie

Hierin wordt u stap voor stap door de wizard “Eerste keer inloggen” geloodst.

bekijk alle video’s en startgidsen

Veelgestelde vragen

Wat is een “online bankkoppeling”?
Een online bankkoppeling (op dit moment beschikbaar voor ABN Amro en Rabobank rekeningen) zorgt er voor dat de banktransacties van de aan de administratie gekoppelde bankrekening(en) automatisch worden geïmporteerd. U hoeft de banktransacties niet meer handmatig te downloaden.
Met Reeleezee Factuur FREE kan ik 3 facturen per maand maken, wat betekent dit?
Dit betekent dat u kunt starten met het maken van zoveel concept facturen als u wilt, maar dat u niet meer dan 3 facturen definitief kunt maken (en kan boeken in uw administratie).
Wat is een scan?
Een scan is een factuur of bonnetje dat u gescand heeft en naar uw administratie heeft doorgestuurd of in uw administratie heeft ge-upload. Een scan kan meerdere pagina’s bevatten.

bekijk alle veelgestelde vragen